Pomoc

Jak zamówić?
Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty i “Przejdź do kasy >”. Wypełnij wszystkie pola oraz wybierz zakres godzinowy dostawy. Zapłać za zamówienie. Z uwagi na specyfikę niektórych produktów, które mają zmienną wagę (np. surowe mięso, owoce, warzywa) może nastąpić różnica w kwocie zamówienia. Różnicę dopłacisz karą przy odbiorze (nasi dostawcy wyposażeni są w terminale płatnicze).

Godziny zamówień i dostaw?
Zamówienia przyjmujemy całą dobę 7 dni w tygodniu. Jeśli zamówienie złożysz do godziny 18:00 dostarczymy je do Ciebie w najbliższym dniu roboczym lub innym wybranym dniu w dowolnych przedziałach czasowych.

#dostarczamybezpiecznie
Nasi dostawcy przestrzegają szczególnych procedur bezpieczeństwa. Używają środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczka, przyłbica) oraz dezynfekują ręce, samochód oraz pojemniki transportowe. Od 14 marca nie przyjmujemy płatności gotówką.

Dostawa bezkontaktowa
Dostawca zostawia zamówienie przed drzwiami spakowane w reklamówki zbiorcze w pojemniku termicznym lub skrzynce transportowej. Następnie dzwoni do drzwi i wycofuje się. Po otwarciu drzwi prosimy wyjąć zamówienie z pojemnika lub skrzynki, sprawdzić i poinformować dostawcę czy wszystko w porządku. Pojemniki i skrzynki transportowe są codziennie myte i dezynfekowane.

Jak zapłacić za zamówienie?
W sklepie obowiązuje zapłata płatnością elektroniczną lub BLIKiem oraz ewentualna dopłata kartą przy dostawie.